Jachtbouw en meer!

Scheepsdieselmotoren 

Is uw zeilboot of sloep toe aan een nieuwe of gebruikte scheepsdieselmotor? Lammes jachttechniek Amsterdam heeft altijd een passende scheepsdieselmotor voor uw boot. Als inbouw specialist voor merken als Solé diesel, Vetus en Craftsman bent u bij ons aan het juiste adres. 

Nieuw in ons assortiment is Nanni diesel motoren op basis van kubota. Dat betekend compact en degelijk! Tijdelijke actie Gratis inbouw!!


Voor elektrisch varen klik dan hier!

Waarom onze lage inbouw prijzen? 

Omdat wij gediplomeerd en helemaal ingericht zijn op het inbouwen van scheepsdieselmotoren, daardoor kunnen wij een veel betere prijs aanbieden dan een andere werf. Elke maand worden door ons 2 a 3 boten gehermotoriseerd. Vanuit heel Nederland en Duitsland voorzien we boten van een nieuwe scheepsdieselmotor.

Een scheepsdieselmotor inbouwen moet vakkundig gebeuren en dit doe je maar 1 keer! Daarom werken wij aan algemene inbouw voorwaarden voor de sector, om te zorgen dat de watersport veilig blijft. 


Hoe gaan we u van dienst zijn?

  • Goed advies  
  • Duidelijke offerte en vaste prijs
  • Transport wordt geregeld
  • Contact en planning over het inbouwen
  • Proefvaart van uw boot
  • Advies over de verdere staat van uw boot



Bij ons bent u aan het juiste adres voor de nieuwste scheepsmotoren.

 

Niet genoeg budget voor een nieuwe motor? Al onze gebruikte motoren zijn uitgebreid getest en geserviced. Natuurlijk blijft het een gebruikt motor een risico maar daarom geven wij 6 maanden garantie op de motor en installatie. Yanmar 3gm30f 27pk verkoop 3200,- ingebouwd voor 4500,- Perkins 3 cilinder 30pk diesel Volvo penta md3040! Verkoop 3200,- ingebouwd voor 4500,- Yanmar 2gm20f 18pk verkoop 3000,- ingebouwd voor 4300,- Vetus M3.10 21pk verkoop 3200€,- ingebouwd voor 4300,-Wat komt er bij! Advies is het plaatsen van een flexibele as koppeling €280. Schroef moeten we altijd berekenen voor uw boot, anders heeft hermotoriseren niet zo veel zin. Kosten gemiddeld 300€ Voor zeilboten komt er 200€ bij voor hijskosten en bok. Mast moet meestal naar beneden. Verder geven we een ruim advies over uw schroefas systeem en kunnen we eventueel aanpassen. Hierna is uw boot vaarklaar en maken we een proefvaart. Op lokatie is nooit mogelijk en zou anders broddelwerk worden!